Наши сервера

Администратор Сервера
78
Hello everyone! I would like to raise a question that I think worries many people now Zombie Escape mode is not as interesting and exciting as before. Many players call RTV or switch to MaxPlayer #2 just to play the regular zombie mode. The main problem is that we play on old maps, and the gameplay has become boring and monotonous.
Here are some suggestions to help bring life back to Zombie Escape:
Map list update it's time to add new, interesting and challenging maps for escape. The current ones are too hackneyed and predictable.
Respawn zombies at every stage instead of zombies only appearing at the start of the map after death, have them respawn at every stage or checkpoint. This will keep the pressure on people the entire round.
Delay on using explosive grenades People should not be allowed to throw explosive grenades for the first 30 seconds of a round. After that, the second grenade can be thrown with a 10 second delay. This will reduce spamming and make grenade use more tactical.
Cooldown on infection bomb use to keep the balance, there should be a delay on the use of infection bombs for zombies. This will prevent instant captures and give people a chance to fight back and escape.
Remove anti-bomb + Удалить возможность покупки режима «человек : They interfere with normal defense and spoil the fun of the game. Removing will make the game more dynamic and exciting
Remove the purchase of Nemesis/Survivor modes the ability to buy Nemesis or Survivor during the round disrupts the balance and smoothness of the game. These modes should be activated naturally, not purchased, to maintain fair play.
Zombie Escape should be a fun mode, not one you want to quit or RTV. If you think these changes will improve the server, vote or leave a review. Let's make ZE awesome again
NiXa писал:
Hello everyone! I would like to raise a question that I think worries many people now Zombie Escape mode is not as interesting and exciting as before. Many players call RTV or switch to MaxPlayer #2 just to play the regular zombie mode. The main problem is that we play on old maps, and the gameplay has become boring and monotonous.
Here are some suggestions to help bring life back to Zombie Escape:
Map list update it's time to add new, interesting and challenging maps for escape. The current ones are too hackneyed and predictable.
Respawn zombies at every stage instead of zombies only appearing at the start of the map after death, have them respawn at every stage or checkpoint. This will keep the pressure on people the entire round.
Delay on using explosive grenades People should not be allowed to throw explosive grenades for the first 30 seconds of a round. After that, the second grenade can be thrown with a 10 second delay. This will reduce spamming and make grenade use more tactical.
Cooldown on infection bomb use to keep the balance, there should be a delay on the use of infection bombs for zombies. This will prevent instant captures and give people a chance to fight back and escape.
Remove anti-bomb They interfere with normal defense and spoil the fun of the game. Removing will make the game more dynamic and exciting
Remove the purchase of Nemesis/Survivor modes the ability to buy Nemesis or Survivor during the round disrupts the balance and smoothness of the game. These modes should be activated naturally, not purchased, to maintain fair play.
Zombie Escape should be a fun mode, not one you want to quit or RTV. If you think these changes will improve the server, vote or leave a review. Let's make ZE awesome again
Согласен
привет
NiXa писал:
Всем привет! Я хотел бы поднять вопрос, который, как мне кажется, сейчас волнует многих. Режим «Побег от зомби» уже не такой интересный и захватывающий, как раньше. Многие игроки звонят в RTV или переключаются на MaxPlayer #2, чтобы просто поиграть в обычный режим «Зомби». Основная проблема в том, что мы играем на старых картах, и игровой процесс стал скучным и однообразным.
Вот несколько советов, которые помогут вернуть жизнь в Zombie Escape:
Обновление списка карт пришло время добавить новые, интересные и сложные карты для побега. Текущие карты слишком банальны и предсказуемы.
Возрождайте зомби на каждом этапе вместо того, чтобы зомби появлялись только в начале карты после смерти, возрождайте их на каждом этапе или контрольной точке. Это будет оказывать давление на игроков на протяжении всего раунда.
Отсрочка использования разрывных гранат В течение первых 30 секунд раунда игрокам не разрешается бросать разрывные гранаты. После этого вторую гранату можно бросить с задержкой в 10 секунд. Это уменьшит количество бросков и сделает использование гранат более тактичным.
Для восстановления после использования зараженной бомбы, чтобы сохранить баланс, должна быть задержка при использовании зараженных бомб для зомби. Это предотвратит мгновенное заражение и даст людям шанс дать отпор и сбежать.
Убрать защиту от бомб + Удалить возможность покупки режима «человек : Они мешают нормальной защите и портят удовольствие от игры. Удаление сделает игру более динамичной и захватывающей
Отмените покупку режимов «Немезида»/«Выживший» возможность купить «Немезиду» или «Выжившего» во время раунда нарушает баланс и плавность игры. Эти режимы должны активироваться естественным образом, а не покупаться, чтобы поддерживать честную игру.
«Побег от зомби» должен быть увлекательным режимом, а не тем, от которого вы хотите отказаться или выйти. Если вы считаете, что эти изменения улучшат сервер, проголосуйте или оставьте отзыв. Давайте снова сделаем ZE потрясающим
Я считаю надо просто вообще вырезать эти карты ,а не пытаться это воскрешать ,если людям не нравится так уберите в чем проблема или лучше давайте еще больше сделаем чтоб народ вообще вышел с сервера
Skr1n писал:
NiXa wrote:
Hello everyone! I would like to raise an issue that I think is on many people's minds right now. Zombie Escape is not as fun and exciting as it used to be. Many players are calling RTV or switching to MaxPlayer #2 just to play regular Zombie mode. The main problem is that we are playing on old maps and the gameplay has become boring and monotonous.
Here are some tips to help you bring life back to Zombie Escape:
Map list update it's time to add new, interesting and challenging maps for escape. Current maps are too banal and predictable.
Respawn zombies at every stage Instead of having zombies only appear at the start of the map after death, respawn them at every stage or checkpoint. This will keep the pressure on the players throughout the round.
Delay in using explosive grenades For the first 30 seconds of a round, players are not allowed to throw explosive grenades. After that, a second grenade can be thrown with a 10-second delay. This will reduce the number of throws and make the use of grenades more tactical.
To recover from using a contaminated bomb , in order to maintain balance, there should be a delay when using contaminated bombs on zombies. This will prevent instant contamination and give humans a chance to fight back and escape.
Remove Bomb Defense + Remove Human Mode Purchase : They interfere with normal defense and ruin the fun of the game. Removing them will make the game more dynamic and exciting
Disable Nemesis/Survivor Mode Purchases The ability to purchase Nemesis or Survivor during a round is disruptive to the game's balance and fluidity. These modes should be activated naturally rather than purchased to maintain fair play.
Zombie Escape should be a fun mode, not one you want to give up or quit. If you think these changes will improve the server, please vote or leave a review. Let's make ZE awesome again
I think we should just cut these cards out altogether, and not try to resurrect them, if people don't like it, then remove it, what's the problem, or better yet, let's make it even bigger so that people leave the server altogether
Удаление этих карт может показаться разумным решением, но трудно объективно оценить их ценность без участия сообщества. Система голосования поможет понять, видят ли игроки в них потенциал. Я лишь вношу небольшие, но осмысленные улучшения в режимы, которые, как мне кажется, заслуживают более качественного игрового опыта. В конечном итоге решение остаётся за игроками